۱۳۸۸ بهمن ۱۹, دوشنبه

«هاله نور» و «حاکم کذاب»



۱۹ بهمن ۱۳۸۸ خودنویس خبرنگار شهروندی: هفته گذشته پس از دیدار آیت‌الله خامنه‌ای با گروهی از اساتید حوزه و دانشگاه، رهبری در جلسه‌ای خصوصی در مورد فضیلت‌های دولت احمدی‌نژاد از جمله در باره راست‌گویی و عدالت محوری این دولت سخن می‌گوید। فرزند آیت‌الله جوادی آملی، یکی از حاضران در جلسه با رهبری، به ماجرای «هاله نور» اشاره و سوالاتی را طرح می‌کند، گفته می‌شود که رهبری تمایلی به پاسخ‌گویی نداشته است.

به گزارش یک منبع مطلع حوزوی، پس از سخنان آیت الله خامنه‌ای، آقای جوادی آملی از ایشان وقت برای پرسش می‌خواهد.
حجت‌الاسلام جوادی آملی بعد از ارائه مقدمه در باب عدالت، و حقیقت، اشاره می‌کند به داستان دیدار پدر ایشان و محمود احمدی‌نژاد و نقل می‌کند که «تمام مذاکرات انجام شده و تمام گفته‌های ایشان در باب سخنرانی‌شان در صحن سازمان ملل، همانی است که در فیلم منتشر شده و بعد برای ما بسیار عجیب بوده که تمام این مذاکرات از طرف آقای احمدی‌نژاد به یک فیلم واهی و ساخت دشمنان ایشان تبدیل می‌شود، اما اینجانب شهادت می دهم که عین گفته‌های آقای احمدی‌نژاد در فیلم مذکور منتقل شده است. حال سوال من از شما این است؛ که ما در منابع فقهی، به این نکته بارها بر می‌خوریم که حاکم بلاد اسلامی می‌تواند برای حفظ منافع مردم کشورش قسمتی از حقیقت را بپوشاند، اما نمی‌تواند مدعای خود را به دروغ نسبت داده، و سراسرش را ساخته اذهان بیمار جلوه دهد. آیا از چنین حاکمی، انتظار عدالت می‌توان داشت؟»
در ادامه آقای جوادی آملی از آقای خامنه‌ای می‌خواهد به صراحت برای ایشان و جمع حاضر، در باب عدالت و حقیقت، با مصداق اقای احمدی‌نژاد سخنرانی کند.
نکته مهم این است که نه تنها آقای خامنه‌ای جلسه را با اشاره به کمبود وقت ترک می‌کند بلکه، حاضرین بعد از پایان سخنان آقای جوادی آملی، ایشان را با صلواتی بدرقه می‌کنند.(منبع)

هیچ نظری موجود نیست: