۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه

دکتر،برو دکتر!

قبل از بازی پیش بینی کرده بودم نتیجه دو بر یک تمام میشود، از آن جایی هم که در فوتبال رنگم قرمز است دلم می خواست پیروزی برنده ی میدان باشد.

همان اول بازی که کریم باقری را دیدم در دلم گفتم:«خداییش خیلی خاطرت برایم عزیزاست.کاری کن بیشتر اردات پیدا کنم بهت.» دمش گرم .

**************
از امروز به حاج خانم سپردم شب بیست و دوی بهمن پسرها را می گذارم پیشتان صبح می خواهیم برویم راهپیمایی !مادرشوهرانه می پرسد:« کدوم طرفین؟فقط برین سمت خوبا با اونا شعار بدین»!

عروسانه ( شما بخوانید موذیانه) جواب می دهم:«حتما .شک نکنید ما فقط فقط با خوبا هستیم»
علی می پرسد:«مامان راهپیمایی یعنی چی»؟ جواب میدهم:« یعنی پیاده راه بری و شعار بدی ،مثلا بگی استقلال آزادی جمهوری اسلامی» دوباره می پرسد:«شعار سیاسی که نمی خواین بدین»؟!!!!!!!!!!!!!!
*************
بخوانید:
سخنرانی سه شنبه شب غلامحسین الهام ، سخنگوی سابق دولت و عضو حقوقدان شورای نگهبان در حوزه علمیه المهدی تهران با حاشیه های جالبی همراه بود.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،الهام در حاشیه سخنرانی خود با لحنی طنزگونه گفت: آن موقعی كه ما سر كار بودیم به ما می‌گفتند "ابوالمشاغل" حالا كه نیستیم یك جور دیگه عنوان می‌كنند اما الحمدالله كه آن موقع ابوالمشاغل بودم اما ابوالمشاكر نبودم.
** وزیر دادگستری نه می تواند با "آقازاده" برخورد كند نه با "بنده زاده" الهام در پاسخ به سوال مجری جلسه مبنی بر اینكه در دوران تصدی وزارت دادگستری نسبت به برخورد با آقازاده‌ها چه اقدامی‌ انجام داده ؟ با خنده پاسخ داد كه من در مجلس گفتم وزیر دادگستری كاره‌ای نیست و ما را سر كار نگذارید. واقعا وزارتخانه ای است كه هیچ اختیاری ندارد. وزیر دادگستری دولت نهم،ادامه داد: وزارت دادگستری نه در عزل و نصب،نه در گزینش، نه در استخدام و حقوق و مزایا و نه در حضور و غیاب در هیچ بخشی از قوه قضاییه هیچ حق مداخله‌ای ندارد و حماله‌الوایح است،یك لایحه‌ای بدهند دستش بگویند ببر مجلس و ببر دولت آن هم كه الان لازم نیست چون رییس قوه با رییس دادگستری كاری ندارد خودشان مستقیما به رییس‌جمهور ارجاع می‌دهند و معاون پارلمانی هم به مجلس می‌برد و این طور است كه وزیر دادگستری نه می‌تواند با "آقازاده" برخورد بكند نه با "بنده‌زاده".
** قانون را گرو نگه داشته بودند الهام همچنین در پاسخ به سوال دیگری در مورد اینكه چرا آقای احمدی نژاد در این دوره از شما استفاده نكرد؟ با خنده پاسخ داد: مگه زور است، انتخاب با رییس‌جمهور است. وی افزود: مشكل قانونی داشتم كه قانون را گرو نگه داشته‌ بودند كه اگر احمدی‌نژاد رییس‌جمهور شد تصویب كنند و اگر نشد تصویب نكنند و در آخر هم بعد از پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات به تصویب رساندند و قرارشد كه یا در دولت باشم یا در شورا. سخنگوی سابق دولت همچنین اضافه كرد: البته بد هم نشد یك مقدار تنبل شدیم از این كار، آقای احمدی‌نژاد تا چراغ روشن بود فكر می‌كرد روز است واقعا كار عظیم و با اخلاص و پرتلاشی بود و هر كس هم در این مسیر باشد توفیق خدمت دارد. الهام در پایان خاطرنشان كرد: البته شهادت می‌دهم كه در آن زمان هر كسی هر قدر كار می‌كرد و بكند به اندازه مایه‌گذاشتن و تلاش آقای احمدی‌نژاد نمی‌رسد و ایشان تمام وجودش را وقف كرده و شاید این عامل است كه علاقه ملت را به او پیوند داده است.
بخوایند نظرات مردم را:
شب چیه ، با هاله نور كه دكتر داره دیگه شب كیلویی چنده

الهام باز شوخیش گرفته تا زمانیكه اقای احمدی نژاد هاله نور را دارند از روشنایی برق استفاده نمیكنند .

ببخشید بر عكس نظر جناب آفای الهام آقای دكتر تو این چند سال روز را هم شب جلوه دادند.

لطفاً آقای الهام جواب این حقیر رو بدید كه اگه واقعاً این همه كار می كنید یعنی شهادت میدید كه در آن زمان هر كسی هر قدر كار می‌كرد و بكند به اندازه مایه‌گذاشتن و تلاش آقای احمدی‌نژاد نمی‌رسد. پس چرا این همه نا به سامانی در تمام زمینه ها از فوتبال و ورزش بگیر تا اقتصاد و این اواخر انرژی هسته ای و... روبرو هستیم. آیا این به این دلیل نیست كه یك نفر می خواد تمام هندونه ها رو با دست برداره و.......
علاقه در حال فوران است، یعنی دارده از شدت علاقه حكومت به آنجا كه نباید برود می رود.

این خصوصیت كه تا چراغ روشنه باید فعالیت كرد از خصوصیات مرغ و مورد استفاده مرغداری ها برای تولید تخم مرغ بیشتره

الله اعلم آخر ادم عاقل چرا اینجوری می گین كه مایه جوك برای ملت بشه

یك لطیفه:فرق ما با كشور ژاپن اینكه در كشور ما از 10 نفر 9 نفر باهوشند و در ژاپن از 10 نفر 1 نفر باهوش. ولی در ژاپن اون یك نفری كه باهوشه میشه مدیر و در كشور ما اون یكنفری كه از همه كم هوش تره میشه مدیر. این آدم 24 ساعت هم كار كنه نه تنها هیچ كاری نمی تونه انجام بده بلكه بیشتر گند می زنه به همه چیز.

شما رو گذاشتن كنار آقای الهام جان، اما همسر فداكارتون بسیار فعالیتشون گسترش پیدا كرده. در ضمن اگر علاقه ملت به دكترتون پیوند خورده بود كه دیگه لازم نمیشد ...
الهام چیه نوشتید، نشناختم، منظورتون همون همسر فاطمه رجبیه دیگه

منبع

پ.ن:یادم می آید چند ماه پیش در برنامه ی زنده ی روز از نو نماینده ی مجلس آمده بود(اگر اشتباه نکنم اقای خباز)। می گفت:«دکتر خیلی کار می کند،یک بار بهشان گوشزد کردم گفتم: امام صادق (ع) هم شبها در باره ی امور مملکت فکر می کردند روزها کار، شما تمام مدت کار می کنید زمانی برای فکر کردن برایتان نمی ماند، حالا که وقت فکرکردن ندارید یک اتاق فکر راه بیاندازید به جایتان فکر کنند।»!!

******************

هیچ نظری موجود نیست: