۱۳۸۸ بهمن ۱۹, دوشنبه

کابوس22 بهمن ،ما بی شماریم



سراسر خیابان آزادی از الان بلند گو نصب کرده اند به این بزرگی وزیادی .قدم به قدم.گویا دیشب هم باپخش یکی دو ساعته ی سرودهای انقلاب بلندی صدایشان را امتحان می کردند.اینها اگر جمعیت میلیونی دارند پس این همه بلند گو برای چیست؟کلی هم ادوات ضد شورش برای گارد ویژه و نیروی انتظامی تدارک دیده اند .قدیانی هم در روزنامه ی وطن امروز هوار هوار می کند که :«کی گفته شما بی شمارید। غلط می کنید شما بی شمارید। فقط زبانتان دراز است.شما سر رقاصه‌های‌تان روسری کرده‌اید تا ما خیال کنیم با یک مشت آدم مذهبی طرفیم. شما را ول کنیم، اینجا را می‌کنید آنتالیا. غلط کردید که مذهبی هستید.....»
اینها نشانه ی چیست؟ دیشب سردار قاسمی(یک سپاهی- نظامی) را به اسم مهندس و فعال فرهنگی آورده اند در برنامه ی دیروز امروز فردا। علنا اعتراف کرد که فرزندانشان رو گردان شده اند از این نظام(می توانیم برای شاهد مثال از فرزند علی لاریجا نی که جزو دستگیر شده های روز عاشورا بود،پسر سردار رحیم صفوی،پسر سر لشکرفیروز آبادی،فرزندان شهید همت که همه سبز هستند نام ببریم )। گفت تقصیر دانشگاه آزاد است। تقصیر استادها و درسهایشان است که دارند همه را سکولار بار می آورند!

سر حرف را بخواهیم باز کنیم می شود مثنوی هفتاد من کاغذ.یک جایشان از این می سوزد که ما بی شماریم، ریزش نیروهای خودیشان را می بینند و حرص می خورند.خود کرده را تدبیر چیست؟
.we are countless

۱ نظر:

مجيد گفت...

به اميد آزادي و راستي خانم معلم.