۱۳۸۸ بهمن ۸, پنجشنبه

پرچم ایران شبیه پرچم روسیه شد!

ترس کودتاچیان از رنگ سبز! پرچم ایران شبیه پرچم روسیه شد!آبی سفید قرمز


جلسه تودیع و معارفه ی مدیر عامل خبرگزاری ایرنا

لینک مرتبط:آقای دکتر شما ایرانی هستید؟خواستید سبزش نمایان نشود یا در کل مملکت رنگ سبز کم آوردیم؟ اینکه بدتر شد دکتر! چقدر شبیه پرچم روس ها شد دکتر؟! آقای دکتر اولین نقاشی که منو و هم سن و سالانم در دوره نخست وزیری مهندس موسوی زیر بمباران صدام , یاد گرفتیم , نقش پرچم و نقشه ی قشنگ ایرانمان بود که در ان خلیج , فارس بود و پرچممان هم سبز و سپید و سرخ .آقای دکتر در آن روزهای سخت که میهن پرستی را با آن نقاشی ها به ما یاد میدادند شما چه نقش و نقشه ای می کشیدید که امروز رنگ پرچم مملکتمان را فراموش کرده اید؟
این پرچم درست به همان اندازه که سرخ و سپید است , سبز است.سال هاست که سبز است.سال ها قبل از آنکه نطفه ی پوپولیسم بسته شود.
بیا یک بار خیال ما وخودت را راحت کن وطرح ساماندهی رنگ سبز (سبز زدایی) در کل ایران را لایحه ای کن و بده به دست امثال حمید رسایی در مجلس اصولگرایان !! که برای تصویبش سر و دست بشکنند و موقع تصویبش چنان الله اکبر بگویند که بچه های جنگ , لحظه آزادسازی خرمشهر این چنین الله اکبر نگفتند!!
با پرچم بازی نکن دکتر , این یکی تابلو خلیج ع رب ی نیست و شوخی شوخی کار دستت می دهد.این سه رنگ سبز و سپید و سرخ , کفن یک میلیون شهید جنگ است.سه رنگ هزارساله ای است که سالیان سال است بر پرچم بلادیده ما نشسته , پرچم مقدسی که روزگاری روی مزار مهدی باکری و همرزمانش کشیده شده بود و حالا بازیچه ی پادوهای شما شده برای کسب مقام های بهتر…
پ।ن: 22بهمن سبز را به خاطر داشته......رفتنی است.

۴ نظر:

ماتریوشکا گفت...

خسته نباشی رفیق
واقعا همتی می کنی که این اخبار رو داغ داغ می ریزی روی پیشخون
وقتی مملکت درسته داره می افته توی دره دیگه چه اهمیتی داره که رنگ پرچمش چی باشه... فقط سبز نباشه!!!
راستی اگر خواستید از فتوای آیت الله صادقی در مورد رحیم مشایی هم بنویسید:
http://ettelaat.net/10-januari/news.asp?id=44220&sort=

arya aramnejad گفت...

salam khili ali bod weblogeton tanx

مجید گفت...

آخ خانم معلم منم اون روز بعد از دیدن این عکسها می خواستم یه مشت بکوبم تو دیوار.
اعصابم داغونه از دستشون ولی از رفتنشون هم هراسونم به خدا.

shiva گفت...

az edamha chera neminevisi?