۱۳۸۸ دی ۲۰, یکشنبه

حکایت زبان سرخ و سر سبز

صاحب خانه تهدیدم نکرده اما مهدی اصرار داشت خانه ام را عوض کنم. می گوید :«طرف یک باد کنک سبز هوا کرده می خواهند اعدامش کنند تو همین جوری پیش بروی حسابت با کرام الکاتبین است».ما هم که در این وانفسا و این دنیای مجازی کسی نیستیم اگر بگیرندمان برایمان کمپین راه بیاندازند و بیاییند جلوی اوین خواستار آزادی امان باشند الکی الکی سرسبزمان می رود بالای دار.
*************
می دانستم حالت تهوع و اعصاب به هم ریخته ام هیچ ربطی به آن دو سه سیخ جگری که شب قبل به دندان کشیده بودیم ندارد.
در ماشین را که محکم بستم به جهالت و نادانی همراهم افسوس خوردم. از میدان کلانتری یوسف آباد تا خود گیشا فقط بحث می کردیم. هر چند به ظاهر خواهرانه ،اما از این که هیچ تعقل و تفکری پشت حرفهایش نبود بیشتر ناراحت شدم.بحث کردن با جماعتی که عافیت طلبند،یادشان نمی آید آخرین روزنامه ای که خوانده اند مال چه تاریخی و با چه عنوانی بوده،از سایت های معتبر هیچ سر در نمی آرند،به قول خودشان «آقا» و احمدی نژاد را با «همه ی بدیهایش»دوست دارند ،بزرگترین افتخارشان حضور در راهپیمایی میلیونی 9 دی بدون ساندیس و اضافه حقوق و پاداش است ،بعد از شش ماه فهمیده اند دستمان رو شده و ندا را در ماشین خودی ها کشته اند و حالا گندش در آمده!!!! این که موسوی آمریکایی و ضد ولایت است را به این خاطر نمی گیرند تا مملکت به هم نریزد اما برای ادعای آمریکایی بودنش هیچ سندی ندارند.منافقها مردم را زیر گرفته اند،دشمن در روز عاشورا مردم را کشته،...هیچ عایدی ندارد جز افسوس.از این که طرف معلم مملکت باشد اما هیچ بینش نداشته باشد وهیچ تحلیل منطقی و به جایی نتواند از اوضاع ارائه دهد.
****************
اختصاصی جرس / دستگیری یکی از دختران شاهدعینی فجایع عاشورای تهران توسط حفاظت سپاه
شبکه جنبش راه سبز (جرس):حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران از طریق شنود تلفن توانسته است برخی از شاهدان عینی فجایع عاشورای تهران و از جمله زیر گرفتن مردم بی دفاع توسط خودروی نیروی انتظامی را دستگیر کنند.
به گزارش جرس، گرچه فرمانده نیروی انتظامی صحنه زیر گرفتن مردم توسط خودروهای این ارگان نظامی را علی رغم انتشار وسیع تصاویر آن تکذیب کرد. اما برخی از این شاهدان عینی در تماس با رسانه ها مشاهدات خود را از آنچه در روز عاشورا دیده بودند تشریح کردند.موضوعی که منجر به شناسایی این افراد توسط حفاظت سپاه و دستگیری برخی از شاهدان عینی شد.
در یکی از این موارد دخترجوانی که به حکم ندای وجدانشان و با صداقت آنچه را دیده در گفتگو با بی بی سی بازگو کرده بود اکنون به اتهام "نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی" در زندان اوین به سر می برد و خانواده آنها که از شناخته شده ترین خانواده های مذهبی تهران هستند به شدت تحت فشارند تا در این باره مصاحبه ای انجام ندهند.
خبرنگاران جرس به نقل اززندانیان بند زندان زنان اوین از شرائط دشوار این پیروان دختران آزاده میهنمان خبر می دهند.
اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد(منبعhttp://www.rahesabz.net/story/7461/#When:18:43:01Z)

هیچ نظری موجود نیست: